
- Кількість кредитів 3
- Тип Вибірковий
- Семестр 2
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Залік
Навчальна дисципліна розкриває основні засади створення персонального бренду. В процесі вивчення дисципліни студенти отримають необхідний обсяг теоретичний і практичних знань щодо створення персонального бренду, формування платформи бренду, донесення оточуючим свої цінності, компетенції, бачення, формування умінь та навичок щодо покращення професійних скілів, досягнення нових висот і розбудови мережі контактів, оволодіння інструментарієм побудови та стратегії розвитку персонального бренду в
сучасних умовах.
Метою навчальної дисципліни є засвоєння системи та методів формування персональних брендів та брендів у системі маркетингу, змісту та функції політики просування брендів, Отримані у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом розробити ефективний персональний бренд.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних засад актуальних концепцій персонального бренду та брендингу; опанування головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування персонального бренду; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій та стратегії просування персонального бренду; опанування основ моделювання розвитку персонального бренду.